Lista produselor pe care le poți consuma în timpul dietei cu castraveti

  • 300 de grame de fructe proaspete
  • 3 bucăți de pâine integrală de grâu sau 2 cartofi fierți
  • 2 cartofi fierti (cartofii pot fi fierti si copţi, asiguraţi-vă că sunt prăjiţi) sau 3 bucăţi de pâine integrală de grâu
  • 150 g de ton (nu consuma uleiul, 2 ouă fierte sau 15 g carne albă la grătar)
  • Lichide: ceai, cafea fără zahăr (fără băuturi acidulate sau alcool)
Poți să mănânci salate proaspete de castraveți sau să-i foloseşti pentru a prepara un shake oricând pe tot parcursul zilei, mai ales între mese. Ori de câte ori îţi este foame, consumă ambele variante sau un castravete fără coajă.

Iată ce trebuie sa consumi în fiecare zi la dieta cu castraveti

Mic dejun: unul sau maxim două ouă fierte tari, servite cu o salată de castraveţi
Gustare: un măr sau o piersică sau o nectarină sau cinci prune
Pranz: Un bol cu o salată de castraveţi, servită cu o felie de pâine prăjită
Gustare: shake de castraveţi, spanac şi mar
Cina: un fruct la alegere sau o salată mică de fructe de diverse culori (măr, piersică, pepene galben, kiwi, un sfert de rodie) dar să nu depăşească 300 de grame/porţia

Salată de castraveţi:

Ingrediente:
- 400 de grame de castraveţi
- 200 de grame de iaurt sau lapte bătut
- sare, piper
- ceapă şi/sau usturoi

Mod de preparare: Curaţă castraveţii de coajă şi taie-i în felii, adaugă sarea şi amestecă până se dizolvă. Adaugă şi iaurtul sau laptele bătut (aproximativ un pahar mic), apoi ceapa şi amestecă uşor, fără să striveşti legumele.

Shake de castraveţi:

Ingrediente:
- 1 castravete (un sfert sau jumătate dacă este unul lung, preambalat în folie)
- 1 măr
- o mână de spanac

Mod de preparare: Foloseşti un blender în care amesteci toate ingredientele până când obţii un mix omogen. Torni într-un pahar shakeul şi îl bei proaspăt, înainte de a oxida şi a-şi pierde calităţile nutritive.