Cum să slăbești dacă nu ai chef să ții dietă
  • Înveți să mănânci fără numărat calorii sau cântărit mâncare
  • Rezultate vizibile rapid, încă din primele zile
  • Tehnici de mindfulness pentru a combate mâncatul emoțional
  • Rutine zilnice simple pentru un metabolism accelerat
  • Șansa de a slăbi kg bune până la Paște

Toate acele zile de vara petrecute pe plaja nu iti aduc numai un bronz (care dispare mai repede decat iti dai seama), dar si arsuri solare. Mananca o papaya, plina de enzime precum papaina si chymopapaina, care s-au dovedit a reduce inflamatiile precum si ca ajuta la vindecarea arsurilor.

Cunoscut ca unul dintre cele mai indraznete super-fructe din lume, papaya contine vitamina A si vitamina C, care fortifica sistemul imunitar si ajuta la digestie. Varietatea de nutrienti din papaya - o combinatie de minerale, acizi si vitamine, lucreaza impreuna pentru a proteja organismul de cancer de colon. Acidul folic continut de fruct ajuta, de asemenea, organismul in conversia aminoacizilor. Nu degeaba i se spune "fructul ingerilor".

Este, de asemenea, foarte usor de inclus in alimentatia zilnica. O modalitate de a incerca papaya este intr-o salata tailandeza. Este un fel de mancare personalizabil, dar ingrediente clasice includ creveti, usturoi, rosii si arahide. Papaya poate fi, de asemenea, un topping de inghetata, sau poate fi amestecata cu lapte si miere, pentru a crea o bautura cremoasa, perfect revigoranta pentru vremea calda.