Alimentația în sarcină

O alimentație bună și echilibrată te va ajuta să te simți bine și să oferi bebelușului tău o creștere sănătoasă. Mâncarea pe care o mănânci este principala sursă de hrană a bebelușului tău, așa că este esențial să obții din alimentație toți nutrienții de care ai nevoie.

Pentru a avea o sarcină sănătoasă, ai nevoie de aproximativ 300 de calorii în plus, în fiecare zi. Aceste calorii ar trebui să provină dintr-o dietă echilibrată cu proteine, fructe, legume și cereale integrale. Dulciurile și grăsimile trebuie reduse la minimum.

O dietă sănătoasă și echilibrată poate ajuta, de asemenea, la reducerea unor simptome ale sarcinii, cum ar fi greața și constipația.

Vezi mai mult

Ce riști dacă mănânci salate crude în timpul sarcinii. Toate viitoarele mămici ar trebui sa stie asta!

Te poti imbolnavi daca mananci salate crude in timpul sarcinii? La ce riscuri poti expune bebelusul. Tot ce trebuie sa stii despre consumul de cruditati si riscurile care pot aparea.

10 alimente pe care femeile însărcinate nu ar trebui să le consume niciodată

Unele alimente sunt periculoase pentru consum, iar atunci când vine vorba despre femei însărcinate, devin și mai periculoase.

Aportul de vitamina D în sarcină corelat cu prevenirea autismului

Suplimentele de vitamina D, oferite soarecilor in perioada gestatiei, previne aparitia simptomelor din spectrul autist la puii lor, au descoperit cercetatorii. Descoperirea ofera dovezi suplimentare cercetarilor care au aratat ca vitamina D joaca un rol crucial in dezvoltarea creierului.