Rucola. Beneficii, ce gust are si cum se mănâncă

Tot ce trebuie să știi despre rucola. Ce este, ce gust are, cum se mănâncă și ce beneficii are pentru sănătate. Vezi și ce contraindicații are și cum poate fi adăugată in dieta zilnică.

Ouă poșate. Cum le faci perfecte de fiecare dată

Iată cum să faci ouă poșate perfecte, de fiecare dată! Cu gălbenușuri cremoase și albușuri ferme, ouăle poșate sunt un mic dejun sănătos și simplu de făcut.

Curry - ce este, cum se prepară și ce beneficii are pudra de curry

Ce este curry, ce gust are, la ce se folosește și cum se prepară pulberea de curry. Află și care sunt beneficiile folosirii prafului de curry în mâncare.

Sos de muștar cu miere. Rețeta simplă pe care o poți face în 5 minute

Sosul de muștar cu miere este un sos dulce, picant și cremos. Odată ce l-ați încercat, probabil veți dori să puneți puțin sos pe aproape orice veți mânca!

Ton la cuptor cu lămâie și ierburi aromatice. Incredibil de simplu de făcut acasă

Ton la cuptor cu lămâie și ierburi aromatice este o idee excelentă pentru o masă rapidă și ușoară, ce nu necesită aproape nicio pregătire sau curățare.

Păstrăv prăjit. Rețeta simplă, fără mălai sau făină

Păstrăv prăjit, simplu, fără mălai sau făină este un preparat ușor de gătit, ce se poate face în mai puțin de 15 minute. Iese gustos dacă urmați câțiva pași simpli.

Salata de sfeclă roșie cu usturoi

Salata de sfeclă roșie cu usturoi este o salată fresh, ușoară și foarte apetisantă, făcută cu ierburi proaspete, ceapă, oțet balsamic și ulei de măsline.

Pulpe de pui dezosate la cuptor cu busuioc si usturoi

Pulpe de pui dezosate, la cuptor, cu busuioc si usturoi din doar câteva ingrediente. Se adaugă usturoi și unt pentru a face pulpele de pui mai aromate și mai suculente.

Pomelo - Ce este, cum se consumă și ce beneficii are pentru sănătate

Pomelo este unul dintre cele mai populare fructe citrice, Este bogat în vitamina C, B și potasiu și sărac în colesterol, sodiu și grăsimi saturate, fiind ideal pentru cei care țin regim.

Salată grecească de vinete (Melitzanosalata). Cum se prepară și cu ce se servește

Salată grecească de vinete sau Melitzanosalata. Aceasta este cea mai simplă versiune, fără complicații, a rețetei tradiționale de salată de vinete grecească, cu doar trei pași foarte simpli de urmat.

Sos curry - ce este, cum se face și cu ce se mănâncă

Rețeta de sos curry, gata în mai puțin de 20 minute. Dacă vă plac mâncărurile orientale, ușor picante, în care aromele și condimentele se combină, adăugați acest sos curry cremos.

Sos tzatziki cu avocado, o rețetă răcoritoare pentru zilele toride de vară

Sos tzatziki cu avocado, un mix inedit pentru o variantă vibrantă a tzatziki-ului clasic, perfectă pentru a fi servită cu crudități, chipsuri sau pâine prăjită.

Sos Teriyaki - Rețeta tradițională a unui sos de origine japoneză

Sos teriyaki - aflați care sunt ingredientele necesare pentru un sos teriyaki autentic, cum se prepară și cum se păstrează. Este incredibil de aromat și are un gust bogat.

Sos tzatziki - rețeta originală grecească. Preparare și trucuri utile

Rețeta autentică grecească de sos tzatziki cu castraveți, lămâie și usturoi. Se consumă rece și merge de minune vara când căldura este insuportabilă.

Ciuperci la tigaie (sote) cu usturoi. Sunt moi și fragede, ușor rumenite și cu o aromă bogată

Încercați această rețetă de ciuperci la tigaie și s-ar putea să nu mai gătiți niciodată ciupercile în alt mod. Ciupercile sotate în unt sunt moi și fragede, ușor rumenite.

Șalău la cuptor cu roșii și lămâie. Așa se prepară în restaurantele cu specific pescăresc

Șalău la cuptor cu un sos delicios de roșii, lămâie și muștar. Suplimentar mai puteți adăuga cartofi, diverse legume, smântână și ierburi aromatice.

Alimente sănatoase bogate în carbohidrați. La ce oră e bine să le mănânci

Lista alimentelor sănătoase bogate în carbohidrați. Legume și cereale bogate în carbohidrați. Fructe bogate în carbohidrați. De ce avem nevoie de carbohidrați și care e cantitatea recomandată.

Păstrăv la cuptor, simplu și ușor. Rețeta explicată pas cu pas

Alegeți să gătiți păstrăv la cuptor într-un mod simplu și ușor. Rețeta explicată pas cu pas, cu ingrediente simple pe care sigur le aveți prin casă.

Păstrăv în folie, la cuptor, cu lămâie și usturoi. Cu doar 4 ingrediente și mai puțin de 25 de minute

O rețetă ultraușoară de păstrăv la cuptor, în folie de aluminiu, cu lămâie și usturoi, pentru care aveți nevoie de doar 4 ingrediente și care este gata în mai puțin de 25 de minute.

Pulpe de pui cu cartofi la cuptor. Ingredientul care le face să aibă un gust savuros

Pulpe de pui cu cartofi la cuptor - Fragede, suculente, aromate în interior și perfect crocante la exterior, condimentate perfect cu usturoi proaspăt și felii de lămâie.

Salată de castraveți cu iaurt. Se face în 5 minute și este delicios de răcoritoare și aromată

Salată de castraveți cu iaurt, de inspirație grecească, cu ceapă roșie marinată, amestecată cu un dressing de iaurt grecesc inspirat din tzatziki. Perfectă pentru mesele de vară.

90+ Alimente bogate în zinc. Beneficiile mineralului care luptă cu virușii

Zincul este un mineral esențial, iar pentru o sănătate optimă, este important să consumăm alimente ce conțin suficient zinc.

50+ alimente bogate în fier. Sunt cele mai sănătoase indiferent de vârstă

Fierul este un nutrient esențial care joacă un rol important în corpul nostru.

Quinoa - Tot ce trebuie să știi despre "Regina cerealelor"

Quinoa are o aromă unică și reprezintă o soluție bună pentru o alimentație variată. Este ideală pentru vegani, dar și pentru persoanele care urmează o dietă fără gluten.

Avocado - Tot ce trebuie să știi despre cel mai nutritiv fruct

Avocado are o textură fină și cremoasă. Este bogat în grăsimi mononesaturate și are un conținut mult mai mare de grăsimi decât majoritatea celorlalte fructe.

Biban de mare la tigaie, în stil grecesc

Atât de ușor de preparat, bibanul de mare în stil grecesc este condimentat și prăjit la tigaie, acoperit cu un sos făcut din lămâie, măsline, ardei și vinete.

Somon cu legume la cuptor. Simplu, rapid și foarte gustos

Când nu aveți timp și idei, somonul la cuptor cu legume este rapid, echilibrat și delicios! Aromele legumelor se îmbină pe măsură ce se gătesc, făcând totul mai delicios.

Biban de mare la cuptor. Un deliciu perfect pentru orice masă a zilei

Rețeta de biban de mare la cuptor este absolut delicioasă. Pregătirea durează doar 10 minute, iar timpul de gătire este rapid. Unde mai pui că are și puține calorii.

Salată grecească. Rețeta originală, ca în insulele grecești

Rețeta originală de salată grecească cu brânză feta, simplă și de efect, cu care nu aveți cum să dați greș. Respectați proporțiile și nu aveți cum să nu obțineți o salată perfectă.

5 Diete cu mere care te ajută să slăbești rapid. Fiecare dintre ele are reguli stricte, dar rezultatele sunt excelente

Dieta cu mere este foarte populară, mai ales în rândul fotomodelelor, pentru că le ajută să slăbească rapid și eficient, mâncând unele dintre cele mai sănătoase fructe: mere.