Rețete rapide

Retete rapide si usoare, perfecte atunci cand esti in criza de timp.

Sos Bechamel: rețetă, mod de preparare și trucuri pentru un rezultat demn de restaurant

Sos bechamel, rețeta cu care nu ai cum să dai greș. Cum se prepară în bucătăriile restaurantelor acest sos versatil, care este baza multor preparate, printre care lasagna sau macaroane cu branza.

Somon la grătar. Trucuri și sfaturi pentru un rezultat ca la restaurant

Vezi rețeta de somon la grătar și cum să îl gătești ca un chef în doar 15 minute. Trucuri și sfaturi. Află cum alegi cel mai bun somon pentru grătar și câte calorii are.

Mazăre cu lămâie, unt și usturoi. Nu vei mai găti mazărea altfel de acum înainte

Rețeta de mazăre cu lămâie, unt și usturoi. Durează doar 5 minute!  Nu vei mai găti mazărea altfel de acum înainte. Rețeta va deveni rapid preferata ta.

Cartofi dulci prăjiți - un deliciu savuros. Cea mai bună variantă de cartofi prăjiți

Cartofi dulci prăjiți în ulei de măsline cu boia dulce, pătrunjel și piper proaspăt măcinat.  O rețetă simplă, vegană, pentru o masă delicioasă și sățioasă.

Salată de fasole verde cu busuioc, parmezan și oțet balsamic

O rețetă de salată de fasole verde cu busuioc, parmezan și oțet balsamic pentru o garnitură perfecta pentru zile călduroase.

Piure de mazăre - rețeta simplă gata în doar 5 minute

Acest piure de mazăre reprezintă garnitura perfectă, rapidă și sănătoasă pentru cină! Se face în mai puțin de 5 minute și poate fi servită cu pui sau cu somon la cuptor.

Sos tartar - cum se face și cu ce se mănâncă

Sos tartar, ce este și cum se prepară cel mai bun sos tartar de casă. Cu ce se mănâncă sosul tartar. Rețeta clasică de sos tartar. Rețeta vegană de sos tartar. Originea sosului tartar.

Sărățele cu brânză și chimen – o gustare delicioasă, gata în doar 30 de minute

Sărățelele cu brânză și chimen, preparate în casă, au aluatul atât de fraged încât se topesc în gură. Pot fi preparate în mai multe feluri, cu mac, susan, brânză, cașcaval sau de post.

Piure de spanac cremos, cu lapte și usturoi

Un piure de spanac cremos, cu lapte și usturoi super delicios, plin de vitamine și gata in mai puțin de 15 minute. Nu veți mai găti spanacul în alt mod după ce veți încerca această rețetă.

Broccoli la tigaie, cu usturoi și ulei de măsline

Pentru broccoli tras în tigaie cu usturoi și ulei de măsline aveți nevoie de doar 3 ingrediente și îl puteți tranforma în garnitura perfecta pentru dumneavoastră sau pentru invitați.

Ciuperci la cuptor cu cașcaval, usturoi și pătrunjel

Ciuperci la cuptor cu cașcaval, usturoi și pătrunjel - o gustare delicioasă, rapidă și ușor de preparat. Rețeta de ciuperci la cuptor umplute cu cașcaval gata în doar 15 minute.

Ouă umplute cu pate de pui, hrănitoare și bogate în proteine

Dacă aveți chef să ieșiți din rutină, aceste ouă umplute cu pate de pui sunt gustările perfecte, Atât de ușor de preparat, ouăle umplute cu pate de pui necesită doar 4 ingrediente.

Sparanghel la cuptor - simplu, savuros și de dietă

Cea mai bună modalitate de a găti sparanghel la cuptor. Este gata în mai puțin de 20 de minute și se realizează cu doar câteva ingrediente de bază.

Clătite americane de post - rețetă vegană

Clătitele americane (pancakes) de post sunt ușoare, foarte pufoase și sunt făcute cu câteva ingrediente simple pe care, cel mai probabil, le aveți deja prin bucătărie!

Maioneză de post - rețeta vegană de maioneză de casă

Rețeta de maioneză de post, vegană, groasă și cremoasă este un înlocuitor excelent pentru cea obișnuită. Poate fi folosită pentru sandvișuri, ca bază pentru dressinguri sau în salate.

Urzici la tigaie (sote) cu usturoi - delicioase în doar câteva minute

Urzici sote, trase la tigaie cu usturoi - o mâncare tradițională de primăvară, simplă, delicioasă și plină de vitamine, gata în doar câteva minute.

Clătite de post cu lapte de soia și fără gluten - rețetă vegană

Clătite de post cu lapte de soia și fără gluten vegane perfecte pentru un mic dejun dulce sau un desert delicios. Vorbim despre clătite din doar 5 ingrediente, fără ou și foarte ușoare.

Merluciu prăjit cu usturoi și pătrunjel

Acest merluciu crocant, prăjit la tigaie este un preparat delicios și rapid, perfect pentru orice masă. Aflați cum să gătiți file de merluciu proaspăt sau congelat cu această metodă simplă. 

Cartofi cu mărar (și smântână) în stil ucrainean - 2 rețete

Cartofii cu mărar și smântână sunt foarte des întâlniți în gospodăriile ucrainene. Poate și pentru că, în trecut, cartofii erau de bază la fermă sau în grădini. Asta deoarece erau foarte ieftini, atât pentru a fi cultivați cât și pentru a fi cumpărați și gătiți. Oricum, pe cât sunt de simplu de făcut, pe atât sunt de savuroși.

Somon la cuptor – cea mai ușoară rețetă

Somon la cuptor, fraged, aromat și foarte ușor de făcut. Tot ce aveți nevoie sunt câteva bucăți de file de somon, plus un sos rapid de unt cu lămâie și verdeață.

Supă cremă de broccoli cu brânză cheddar

Supa cremă de broccoli cu brânză cheddar este extrem de delicioasă, iar pentru a o prepara aveți nevoie doar de ingrediente pe care, cu siguranță, le folosiți în rutina zilnică.Și încă un detaliu important: este gata în aproximativ 30 de minute!

Cartofi noi natur cu unt, mărar și usturoi

Cartofii noi sunt preparatul care se poate încadra cu ușurință la categoria ”comfort food” de vară; atât de cremoși, fragezi și plini de aromă!

Supă cremă de leurdă

Supa cremă de leurdă este o supă de sezon, de care poți să te bucuri cu adevărat în perioada aprilie-iunie. Este foarte simplu de făcut și este gata în mai puțin de 30 de minute. 

Sparanghel la tigaie cu unt, usturoi și parmezan

Sparanghel sotat în puțin unt, aromat cu usturoi și presărat cu parmezan ras, aceasta este garnitura perfectă pentru orice perioadă a anului.

Sparanghel la tigaie, cu parmezan

Sparanghelul tras la tigaie, cu un strop de parmezan este o garnitură gustoasă gata în câteva minute. Crocant și cu aromă de brânză, se potrivește cu orice fel de carne - pește, pui, vită, curcan sau porc.

Sparanghel la cuptor cu lămâie, unt și parmezan

Sparanghel la cuptor, cu sos de unt și lămâie, ușor condimentat cu parmezan. O rețetă ușoară care se potrivește bine cu orice.

Pesto de rucola – cea mai bună rețetă de sos, gata în câteva minute

Pesto de rucola este preparat cu frunze proaspete de rucola, usturoi, ulei de măsline, semințe de pin și parmezan. Este ideal să înlocuiți tradiționalul busuioc cu rucola pentru a obține un rezultat excelent, ușor picant, un sos delicios pentru paste, pește, friptură sau alte feluri de mâncare.

Supă cremă de broccoli, sănătoasă și de dietă

Această versiune a supei de broccoli este una sănătoasă, ce conține doar ingrediente simple și care este gata în mai puțin de 30 de minute! Este perfectă pentru prânz, alături de o felie de pâine sau o puteți servi la cină cu un sandviș. Majoritatea supelor cremă conțin multă smântână sau făină, ceea ce le face bogate în grăsimi și calorii. Pentru această rețetă, vom folosi legumele pentru a o îngroșa, apoi adăugăm puțină smântână și cheddar. Rezultatul final va fi o supă bogată în arome, cremoasă și delicioasă și atât de ușor de făcut!. Dacă doriți un prepat vegan, omiteți laptele și cheddarul și folosiți o smântână vegană. Puteți adăuga, de asemenea, un cartof sau niște buchețe de conopidă, pentru un plus de cremozitate.

Salată de rucola cu parmezan ras si lămâie

O cină formată dintr-un singur fel principal este destul de ușor de preparat. Dar când vine vorba de mese ușoare și sănătose, pline de nutrienți, dar și foarte gustoase, atunci ideile nu mai sunt atât de ușor de găsit.  

Cum faci marțipan în casă - rețeta cu care nu dai greș!

Există mai multe rețete de marțipan și fiecare cofetărie poate avea un mod propriu de a face această cremă, variind cantitățile ingredientelor.

Șnițel Strindberg

Șnițelul strindberg sau friptura strindberg, așa cum mai este numită, este o rețetă inspirată din bucătăria germană, delicioasă și foarte ușor de făcut. Se face din carne de porc, cotlet sau mușchi, dar o puteți adapta și pentru alt fel de carne.  Bucata de carne este învelită într-o crustă delicioasă de ou cu muștar, hrean, curry, iar pesmetul din șnițelul clasic lipsește. De aceea se poate considera că este mai degrabă o friptură decât un șnițel clasic. 

Burgeri cu ciuperci

Atunci când te gândești la burgeri, automat te gândești la acea bucată suculentă de carne, rumenită pe grătar și cu aromă de fum. Dar burgerii nu trebuie neapărat să conțină carne, ci pot fi făcuți și în varianta vegetală, cu ciuperci, brânză halloumi sau chiar pește.  Astăzi vă prezentăm o rețetă foarte simplă de burgeri cu ciuperci. Este potrivită și pentru perioadele de post, pentru că puteți renunța la emmentaller și aveți un burger numai cu legume. 

Salată cu ton și avocado

O salată rapidă și sățioasă cu ton și avocado este ideală atunci când vreți să preparați ceva rapid și sănătos. În plus, este o sursă importantă de proteine, grăsimi sănătoase și substanțe nutritive.

Vinete pane de post, la cuptor

Vinetele pot fi incluse într-o mulțime de rețete și feluri de mâncare, care mai de care mai gustoase. Astăzi vă propunem o rețetă simplă, rapidă, economică și de post de vinete pane. În plus, sunt făcute la cuptor, cu foarte puțin ulei, așa că nu trebuie să vă faceți griji pentru siluetă, ca în cazul prăjelilor. Le puteți servi cu salată, cu sosul preferat sau în orice combinație vă place. 

Cum să faci o salată grecească PERFECTĂ

Se spune că la preparatele simple este cel mai greu de obținut gustul acela perfect pe care îl căutăm. Este și cazul salatelor, la care o poți da în bară foarte ușor cu un dressing nepotrivit sau cu o combinație ciudată de ingrediente. De aceea, astăzi vă propunem o rețetă de salată grecească simplă și de efect, cu care nu aveți cum să dați greș. Dressing-ul este secretul, la fel ca la orice salată, așa că dacă respectați proporțiile și le adaptați la propriile gusturi, nu aveți cum să nu obțineți o salată perfectă.

Paste Ratatouille (de post)

Rețetele de paste de tip ”one pot”, adică cele care se prepară într-un singur vas, fără să fie nevoie să fierbeți pastele separat, sunt printre cele mai simple și mai la îndemână. Astăzi vă propunem o rețetă de paste cu legume, de post, potrivită pentru vegetarieni sau pentru acele momente când pur și simplu nu aveți poftă de carne.

Prăjitură cu ciocolată - gata în 5 minute

Care este cel mai rapid desert pe care puteți să îl preparați atunci când aveți poftă de ceva dulce? Desertul pe care vi-l propunem astăzi bate recordul la cât de simplu și de repede se face. O prăjitură cu ciocolată, care este gata în 5 minute și pentru care aveți nevoie doar de câteva ingrediente și un cuptor cu microunde. 

Paste alla Gricia

Pastele sunt o alegere delicioasă și sățioasă atunci când vreți să pregătiți o masă rapidă, dar consistentă. O porție de paste vă asigură necesarul de carbohidrați de care aveți nevoie și, în funcție de alte ingrediente cu care le combinați, aveți o masă completă care să vă dea energie pentru câteva ore.  Astăzi vă propunem o rețetă foarte simplă de paste, cu bacon și parmezan. Puteți folosi orice fel de paste, de la spaghetti până la penne, în funcție de ce aveți prin casă și de ce vă place. 

Trufe Oreo cu ciocolată albă

Deserturile simple, fără coacere, care se fac din câteva ingrediente sunt cele mai iubite și mai apreciate. Este și cazul bomboanelor pe care vi le propunem astăzi. O rețetă simplă și rapidă de bomboane cu Oreo, învelite în glazură de ciocolată albă. Pe cât de simplu se prepară, pe atât de gustoase sunt și vă veți impresiona musafirii cu ele. 

Clătite japoneze (pancakes)

Spre deosebire de clătitele americane (sau celebrele pancakes), clătitele japoneze sunt mult mai pufoase, crescute în volum și au o textură foarte aerată și afânată, datorită prafului de copt. Nu este ușor să obții acel volum de invidiat la o clătită japoneză, dar, cu puțin exercițiu, veți reuși. Pentru început, puteți adăuga puțin mai mult praf de copt decât este recomandat în rețetă, pentru a vă asigura reușita. 

Sos Mornay (sos de cașcaval)

Sosul Mornay este un sos foarte cremos, delicios și popular în bucătăria internațională. În mod original, se prepară având ca bază sosul Bechamel, la care se adaugă cașcaval sau brânză Gruyere. Puteți folosi și alt tip de cașcaval sau un amestec de brânzeturi date pe răzătoare, rezultatul va fi oricum delicios. Sosul Mornay se poate servi cu legume, paste, cu pește, fripturi sau ouă. 

Unt de fistic

Unturile vegetale sunt delicioase și nemaipomenite pentru sănătate, atunci când sunt incluse în alimentație. Să ne gândim numai la untul de cocos, untul de cacao sau untul de arahide. Astăzi vă propunem o alternativă la clasicul unt de arahide. De data aceasta este vorba despre un unt de fistic, delicios, aromat și ușor de preparat. Este adevărat că fisticul are un preț mai piperat, dar merită să încercați această rețetă.  Untul de fistic poate fi savurat cu pâine prăjită, cu biscuiți, croissante sau în orice combinație vă place. 

Shaorma sănătoasă cu ton și avocado

Atunci când te gândești la shaorma, te gândești la o combinație nesănătoasă de carne, cartofi și sosuri grele. Dar ce ați spune dacă v-am propune o variantă sănătoasă de shaorma, cu ton și avocado? Combinate cu morcov proaspăt și frunze de salată.

Spaghetti cu bacon, ciuperci și sos de vin roșu

O porție de paste este întotdeauna o alegere delicioasă și consistentă pentru a prepara o masă rapidă. Sursă de carbohidrați, pastele vă asigură energia de care aveți nevoie până la masa următoare, sunt foarte versatile și pot fi combinate cu orice fel de sos, legume sau carne. Gândiți-vă numai câte feluri de paste există și câte rețete se pot face: cu sos alb sau roșu, cu sau fără carne, cu fructe de mare, cu legume, simple etc. Astăzi vă propunem o rețetă delicioasă de spaghetti cu bacon, ciuperci și sos de vin roșu. Se face ușor și este potrivită pentru o cină în familie, mai ales că este gata repede, iar copiii o vor adora. 

Somon în crustă de semințe

Somonul este o sursă excelentă de grăsimi bune, Omega 3 și Omega 6 și nu trebuie să lipsească dintr-o alimentație echilibrată. Îl puteți găti în tigaie, la cuptor sau pe grătar, și servi într-o mulțime de combinații delicioase, cu orice garnitură sau salată vă place. Rețeta pe care v-o propunem astăzi este una foarte simplă, dar delicioasă, de somon în crustă de semințe. 

Cremă de caramel și mascarpone pentru prăjituri și torturi

Cremele pe bază de masrcarpone sunt ideale pentru prăjituri și torturi. Sunt pufoase, texturate, delicioase și foarte versatile. Puteți combina brânza mascarpone cu aproape orice alt ingredient, de la cafea, caramel și până la gemuri, dulcețuri sau creme pe bază de vanilie.  Astăzi vă propunem o rețetă ușoară de cremă de caramel cu mascarpone, ușor de făcut și potrivită pentru a fi folosită pentru orice fel de tort sau prăjitură. Puteți prepara crema de caramel în casă, este ceea ce se numește dulce de leche și găsiți o rețetă AICI sau o puteți cumpăra din supermarket. 

Păstăi de fasole verde pane

Atunci când vreți o alternativă mai sănătoasă pentru cartofii prăjiți, păstăile de fasole verde pane sunt o alegere delicioasă. Folosiți fasole verde fideluță, păstăi întregi, proaspete sau congelate și, într-o jumătate de oră, veți obține o gustare sau o garnitură delicioasă, depinde cum vreți să le savurați. Puteți alege să le rumeniți în cuptor, dacă vreți varianta mai light, sau să le prăjiți în baie de ulei.

Taramosalata - salată de icre în stil grecesc

Aproape că nu există aperitiv grecesc fără salată de icre proaspătă. Iar rețeta pe care v-o propunem astăzi nu este altceva decât o salată de icre în stil grecesc, cu ulei de măsline și zeamă de lămâie din belșug. Puteți folosi orice fel de icre aveți la îndemână: cod, crap, știucă etc.

Frittata - omletă italienească pufoasă

Există atât de multe feluri de a face omletă, încât oricine are o rețetă preferată. Simplă sau cu legume, pufoasă sau crocantă, cu sau fără brânzeturi - fiecare bucătărie internațională are o rețetă consacrată de omletă. Astăzi vă prezentăm varianta cea mai populară în Italia, o omletă pufoasă, al cărei ingredient-cheie este smântâna lichidă. Puteți prepara varianta simplă sau puteți adăuga legume proaspete, bacon, cașcaval, orice vă place. Imaginația este limita.

Paste cu sos de avocado

Pastele sunt un ingredient foarte versatil și la îndemână, atunci când vă doriți să preparați o masă rapidă și delicioasă. Orice fel de paste ați alege, le puteți prepara în orice combinație, cu sau fără carne, cu pește, cu diverse sosuri, rețete vegetariene sau de post, potrivite pentru toate gusturile.  Rețeta pe care v-o propunem astăzi este una foarte simplă și de efect: paste cu sos cremos de avocado și busuioc, simplu de făcut și delicioase.