Vitamine și minerale

Vitaminele și mineralele sunt nutrienți de care corpul nostru are nevoie în cantități mici pentru a funcționa corect și a rămâne sănătos.

Majoritatea oamenilor ar trebui să obțină toți nutrienții de care au nevoie printr-o dietă variată și echilibrată, deși unii oameni ar putea avea nevoie să ia suplimente suplimentare.

Cele mai multe vitamine nu pot fi sintetizate de către organism, deci ele trebuie obținute din alimentație.

Top 10 alimente bogate în vitamina D. Consumă-le frecvent și nu vei mai avea nevoie de suplimente

Cele mai bune 10 alimente bogate în vitamina D. Află ce este vitamina D și care este doza zilnică recomandată și care sunt beneficiile consumuluid e alimente bogate în vitamina D.

20 cele mai bune alimente bogate în calciu. Ce se întamplă dacă nu avem suficient calciu în organism

Cele mai bune alimente bogate în calciu. De ce avem nevoie de calciu. Ce se întâmplă dacă nu avem suficient calciu în organism. Alimente pentru vegani bogate în calciu.

134 cele mai bune alimente bogate în fibre. Care este cantitatea zilnică recomandată

Lista celor mai importante alimente bogate în fibre. Beneficiile consumului de fibre. La ce riscuri te expui dacă mănânci prea multe fibre. Ce sunt fibrele și care este cantitatea zilnică recomandată.

37 de alimente sănătoase, bogate în magneziu. Cine nu ar trebui să depășească doza zilnică recomandată

Topul celor mai bune alimente bogate în magneziu. De cât magneziu avem nevoie zilnic.  Beneficii și contraindicații. Lista completă a alimentelor bogate în magneziu.

40 de alimente bogate în potasiu

Potasiul este un mineral și un electrolit vital pentru organism care se găsește atât în mod natural în multe alimente cât și sub formă de supliment. Rolul său principal este acela de a ajuta la menținerea nivelurilor normale de lichid în interiorul celulelor.Potasiul suține tensiunea arterială normală, transportă nutrienții în celule și ajută la funcționarea sănătoasă a nervilor și a mușchilor.