Vitamine și minerale

Vitaminele și mineralele sunt nutrienți de care corpul nostru are nevoie în cantități mici pentru a funcționa corect și a rămâne sănătos.

Majoritatea oamenilor ar trebui să obțină toți nutrienții de care au nevoie printr-o dietă variată și echilibrată, deși unii oameni ar putea avea nevoie să ia suplimente suplimentare.

Cele mai multe vitamine nu pot fi sintetizate de către organism, deci ele trebuie obținute din alimentație.

Când se ia vitamina D, dimineața sau seara?

Află când este momentul ideal pentru a lua vitamina D pentru a maximiza beneficiile.

Glicinatul de magneziu: beneficii, dozare și cum să îl iei corect

Descoperă totul despre glicinatul de magneziu: beneficiile sale pentru sănătate, cum te poate ajuta și de ce este o alegere populară pentru suplimentarea cu magneziu.

Top 15 alimente bogate în vitamina C

Cauți cele mai bune surse de vitamina C? Descoperă top 15 alimente bogate în vitamina C și află cum să le integrezi în dieta ta pentru un sistem imunitar mai puternic.

Câte calorii are o banană și câți carbohidrați conține

În comparație cu alte fructe bananele au mai multe calorii și carbohidrați. Afla câte calorii are o banană în funcție de dimensiunile ei și câți carbohidrați conține.

20+ Alimente bogate în carbohidrați. La ce oră e bine să le mănânci

Lista alimentelor sănătoase bogate în carbohidrați. Legume și cereale bogate în carbohidrați. Fructe bogate în carbohidrați. De ce avem nevoie de carbohidrați și care e cantitatea recomandată.

90+ Alimente bogate în zinc. Ce să mănânci când ai lipsă de zinc

Zincul este un mineral esențial, iar pentru o sănătate optimă, este important să consumăm alimente ce conțin suficient zinc.

50 alimente bogate în fier. Ce să mănânci cînd ai lipsă de fier

Fierul este un nutrient esențial care joacă un rol important în corpul nostru.

10 alimente bogate în vitamina D. Consumă-le frecvent și nu vei mai avea nevoie de suplimente

Cele mai bune 10 alimente bogate în vitamina D. Află ce este vitamina D și care este doza zilnică recomandată și care sunt beneficiile consumuluid e alimente bogate în vitamina D.

20 de alimente bogate în calciu. Ce să mănânci când ai lipsă de calciu

Cele mai bune alimente bogate în calciu. De ce avem nevoie de calciu. Ce se întâmplă dacă nu avem suficient calciu în organism. Alimente pentru vegani bogate în calciu.

134 de alimente bogate în fibre. Care este cantitatea zilnică recomandată

Lista celor mai importante alimente bogate în fibre. Beneficiile consumului de fibre. La ce riscuri te expui dacă mănânci prea multe fibre. Ce sunt fibrele și care este cantitatea zilnică recomandată.

37 de alimente bogate în magneziu. Cine nu ar trebui să depășească doza zilnică recomandată

Topul celor mai bune alimente bogate în magneziu. De cât magneziu avem nevoie zilnic.  Beneficii și contraindicații. Lista completă a alimentelor bogate în magneziu.

Carbohidrații - beneficii și riscuri. Ce sunt carbohidrații și de ce ne calmează

Ce sunt carbohidrații și care sunt beneficiile lor, câți carbohidrați ar trebui să mâncăm zilnic și la ce riscuri ne expunem dacă mâncăm prea mulți carbohidrați.

40 de alimente bogate în potasiu

Potasiul este un mineral și un electrolit vital pentru organism care se găsește atât în mod natural în multe alimente cât și sub formă de supliment. Rolul său principal este acela de a ajuta la menținerea nivelurilor normale de lichid în interiorul celulelor.Potasiul suține tensiunea arterială normală, transportă nutrienții în celule și ajută la funcționarea sănătoasă a nervilor și a mușchilor.