Smoothie

Smoothie cu ciocolată și avocado

Un smoothie sănătos și delicios este o alegere perfectă pentru un mic dejun rapid sau pentru o gustare înainte de a face sport. Este sățios, vă dă energie, este echilibrul perfect dintre dulce și sănătos și nu trebuie să vă simțiți vinovat, chiar dacă conține ciocolată. Consumați-l în prima parte a zilei și veți ardei caloriile până seara. 

Smoothie în patru culori cu mure și zmeură

Un smoothie este o sursă excelentă de energie atunci când suntem pe fugă și nu avem poftă să mâncăm ci mai degrabă să bem ceva. Iar dacă el conține și fructe de pădure, atunci v-ați asigurat doza de antioxidanți pentru ziua respectivă.  Există mii de feluri și rețete de smoothie-uri, dar cel pe care vi-l propunem astăzi este cu adevărat deosebit. Și asta datorită formei de prezentare, pentru că ingredientele sunt banale, aceleași ca la orice smoothie.  Puteți folosi orice fel de fructe de pădure, nu neapărat mure și zmeură. Cu cât mai închise la culoare, cu atât mai bine. Pentru a lucra mai ușor, este ideal ca fructele de pădure și bananele să fie congelate înainte. 

Smoothie proteic cu cafea și banană

Cum ar fi să combinați micul dejun și cafeaua într-un singur pahar? Dacă vă plac smoothie-urile sau shake-urile la micul dejun, le puteți combina cu un shot de cafea, pentru un boost de energie.  Dacă vă treziți devreme, știți că fiecare minut este prețios, așa că, de cele mai multe ori, luăm micul dejun pe fugă și cafeaua la pachet sau invers, pentru că nu avem timp să le savurăm pe amândouă pe îndelete.  De aceea ne-am gândit să combinăm micul dejun și cafeaua într-un singur smoothie, pe care îl preparați în câteva minute și îl puteți bea imediat sau îl puteți lua la pachet, pentru a-l savura pe drumul până la serviciu. Acest smoothie este un fel de iced coffee, numai că are și proteine, și semințe și fructe, ca să vă țină de foame până la prânz.

Smoothie cu fructe de pădure pentru un abdomen plat

Smoothie-urile sunt întotdeauna o idee simplă, la îndemână și plină de nutrienți. Sunt excelente ca gustare sau mic dejun și vă dau un boost de energie și de vitamine pentru tot restul zilei. Atunci când preparați un smoothie, nu există reguli sau limite. Puteți combina orice fructe și legume vă plac, cu lapte sau cu iaurt, iar idei sunt mii de unde să vă inspirați. Unele smoothie-uri ajută sistemul imunitar, altele digestia și chiar combat grăsimea și balonarea. Smoothie-urile care conțin fructe de pădure sunt aliatele unei siluete suple și ale unui abdomen plat. Fructele de pădure sunt pline de antioxidanți, au calorii puține și zahăr foarte puțin, diminuează grăsimea de pe abdomen și vă scapă de balonare.  Le puteți integra într-un smoothie cu lapte vegetal sau iaurt grecesc degresat și veți avea un mic dejun perfect. Puteți opta pentru fructe de pădure proaspete sau congelate, sunt la fel de bune și unele și altele.

Smoothie de banane si ananas

Un smoothie e o alegere perfecta pentru a-ti incepe ziua, iar cel de mai jos este pur si simplu delicios.

Smoothie de banane

Un smoothie dulce si hranitor, perfect pentru a-ti incepe ziua, daca nu ai timp sa iei micul dejun,

Smoothie cu espresso, banană și migdale

Acest smoothie, gata in mai putin de 5 minute, nu este doar delicios, ci te ajuta sa-ti incepi ziua cu un aport important de fibre si proteine.

Smoothie Cu Papaya Si Banana

Incepe-ti ziua cu o reteta nemaipomenita, plina de vitamine pentru micul dejun.

Smoothie Cu Migdale, Mango Si Miere Manuka

Nu ai timp pentru micul dejun? Incepe-ti ziua intr-un mod sanatos cu aceasta bautura delicioasa.

Smoothie Cu Mango Si Miere

Nu ai timp pentru micul dejun? Incepe ziua intr-un mod sanatos cu acest smoothie delicios.

Smoothie De Capsuni

Smoothie-urile sunt din ce in ce mai populare si nu este de mirare avand in vedere aportul de vitamine.

Smoothie de ceai verde și legume, inamicul grăsimii

Smoothie-ul de ceai verde și legume arde grasimea in exces dar este si un puternic antioxidant. Ceaiul verde accelereaza metabolismul iar broccoli si conopida au enzime care ajuta organismul sa arda mai multa grasime. Adaugam ananas pentru vitamita C si antioxidanti, dar si pentru un plus de savoare.

7 Smoothie-uri, consumate la micul dejun, care topesc grăsimea abdominală

Esti disperat sa scapi de grasimea abdominala? Ai incercat unele diete, fara rezultate? Modul in care asociezi alimentele in timpul dietei este foarte important pentru a avea rezultate.

Smoothie De Ananas

1 cana ananas 1 banana 1 mar 1 lamaie 1/4 ceasca alune de pamant - zdrobite 1 pahar cu apa

Smoothie De Mere Cu Banane

1 mar 1 banana 1 cana ananas 1 lamaie 1/4 ceasca migdale zdrobite 1 pahar cu apa

Smoothie De Piersici

2 piersici 1 cana ananas 1/2 cana capsuni 1 mar 1/4 ceasca alune de padure - zdrobite 1 pahar cu apa

Smoothie De Mango

1 mango 1 portocala 1 lamaie 1 castravete pumn de spanac 2 lingurite de seminte de in 1 pahar cu apa

Smoothie De Portocale

2 portocale 1 lamaie 1 mar 1 banana 1/4 ceasca alune de padure - zdrobite 1 pahar cu apa

Smoothie cu fructe de padure si kiwi

1 cana de capsuni 1 cana de mure 1 kiwi 1 lamaie 1/4 ceasca alune de padure 1 pahar cu apa