Iată cinci alimente surprinzătoare pe care nu ai voie să le consumi atunci când optezi pentru dieta keto.

Struguri

Ai putea crede că gustările pe bază de struguri reprezintă vârful unei alimentații sănătoase, dar ele sunt de fapt interzişi în dieta ketogenică. Aceste fructe sunt bogate în carbohidraţi, cu 26 de grame într-o ceașcă.

Dacă vrei un înlocuitor suculent, încearcă o prună sau kiwi. Fiecare are mai puțin de 9 grame de carbohidrați.

Halo Top

Este promovată ca înghețată pentru diete, dar este totuși înghețată. Este bogată în toate categoriile greșite - zahăr și carbohidrați (există până la 28 de grame într-o porţie) - și scăzută în grăsimi, ceea ce este esențial pentru o dietă ketogenică.

Brânza degresată

Am fost instruiți să alegem alimente pe care scrie "scăzut": cu conținut scăzut de grăsimi, cu conținut scăzut de zahăr, cu conținut scăzut de calorii.

Dar grăsimea nu este doar bună pentru dieta keto. Acest regim încurajează consumul de grăsimi pentru a funcţiona.

Margarină

Este mai puțin grasă decât untul, dar aminteşte-ţi că nu este o mare îngrijorare atunci când mănânci keto. Optați pentru untul real, deoarece untul nu este carbohidrat.

Cartofi

Ca și cum ar fi nevoie să-ți amintești, cartofii sunt plini de carbohidrați. Dacă pireul se află printre mâncărurile favorite, vă recomandăm să-i schimbați pentru o altă legumă. Conopida și țelina au o textura similară și mai multă aromă.

Când, totuși, nu te poţi abţine, alege un cartof dulce, în loc de unul alb. În medie, au cu 10 grame mai puțin de carbohidrați.