Deliciile nu se termină niciodată!
Dă-ne follow pe Instagram și hai să faci parte din aventura noastră culinară! @temananc.ro

Grasimea subcutanata este in mod normal inofensiva si poate chiar proteja impotriva anumitor boli. Grasimile viscerale sunt grasimi care inconjoara organele.

Desi nu este vizibila din exterior, este asociata cu numeroase boli. Partea buna este ca poti sa scapi atat de grasimile subcutanate cat si de cele viscerale.

In timp ce pierderea de grasime subcutanata ar putea fi obiectivul pentru persoanele care doresc sa incapa in haine mai mici, pierderea de grasime viscerala imbunatateste sanatatea.

Care este cauza acumularii de grasime subcutanata si cum scapi de ea?

Toata lumea are grasime subcutanata, iar stilul de viata, cum ar fi dieta si exercitiile fizice, precum si genetica, afecteaza cantitatea de grasime subcutanata pe care o dezvolta fiecare persoana.

Oamenii sunt mai predispusi sa acumuleze atat grasimi viscerale cat si subcutanate atunci cand:

  • sunt sedentari sau petrec mult timp pe scaun
  • fac efort fizic putin sau deloc.
  • au o masa mica musculara
  • mananca mai multe calorii decat ard
  • sunt rezistente la insulina sau au diabet
Cercetarile sugereaza ca grasimea subcutanata poate juca un rol de protectie, in special la persoanele obeze care au multa grasime viscerala. Cu toate acestea, grasimile subcutanate pot fi un semn de grasime viscerala.

Rolul dietei in pierderea grasimii subcutanate

Pentru a pierde in greutate oamenii trebuie sa manance mai putine calorii decat ard. Cu toate acestea, au un rol si alimentele consumate.

Proteina, de exemplu, ii ajuta pe oameni sa se simta satui mai mult timp. Mancand mai multe proteine ​​te poate ajuta sa reduci pofta pentru alimente bogate in grasimi si zaharuri.

Carbohidratii si zaharul sunt legati de diabet, grasime viscerala si probleme metabolice.

Unele cercetari sugereaza ca consumul excesiv de carbohidrati poate duce la acumularea de grasime abdominala, atat viscerala cat si subcutanata. Inlocuirea carbohidratilor cu proteine ​​poate stimula metabolismul, reduce depozitarea grasimilor si poate preveni problemele metabolice.

Exercitii fizice pentru arderea grasimilor

Grasimea subcutanata este un mod in care organismul stocheaza energia.

Exercitiile care sunt cele mai eficiente in acest sens includ:
Aerobic si cardio: Acest grup include cele mai multe rutine de fitness care maresc ritmul cardiac, cum ar fi alergarea, inotul si sarituri cu coarda. Cu cat este mai intensa rutina si cu cat este mai lunga, cu atat vor fi arse mai multe calorii.

Exercitii de mare intensitate: sunt o modalitate de a creste puterea de ardere a grasimilor la exercitiile aerobice. Aceasta implica scurte perioade de activitate urmate de perioade de activitate de intensitate mai mica.

De exemplu, ar putea include alergarea timp de 1 minut, urmata de o plimbare de 2 minute, apoi inca 2 minute de alergare.

Antrenament de forta: exercitiile pe baza de forta, cum ar fi halterele, ard putina grasime sau deloc. Cu toate acestea, muschii ard calorii, astfel construirea masei musculare este o strategie pentru stimularea metabolismului.

Oamenii cu mai multa masa musculara ard mai multe calorii, chiar si atunci cand nu fac exercitii.