Salata de legume fierte de post

Salata de legume fierte de post retete: cum gatesti salata de legume fierte de post si cele mai gustoase retete de salata de legume fierte, legume gratinate de post, pulpe de pui fierte, salata de cruditati de post, salata de conopida de post, tocana de legume, ciorba de legume, mancare de legume, supa de legume, supa crema de legume.

Salata De Legume Fierte Cu Maioneza De Post

Pentru aceasta salata am ales sa folosesc cateva buchetele de broccoli,cateva buchetele de conopida,cca 200 g fasole verde,cateva fire de patrunjel si marar sare piper maioneza de post dupa gust si putin morcov fiert pentru ornat. Maioneza de post poate fi pregatita cu succes in casa sau puteti sa o cumparati gata preparata din magazinele de specialitate.

Salata de legume cu maioneza de post - Philips multicooker

Legumele sunt fierte la aparatul multifunctional Philips multicooker Am folosit un pachet de 500 g legume congelate ( mazare fasole verde fideluta,cubulete de morcov telina albitura ardei rosu) 3 cartofi potriviti cubulete micute un ardei gras rosu taiat cubulete sare piper nucsoara cimbru maioneza de post dupa gust si patrunjel tocat. Daca nu tineti post puteti folosi maioneza cu ou.

Salată de post în straturi

Descoperă cum să faci o salată de post în straturi, plină de culoare și savoare. O rețetă ideală pentru zilele de post, cu ingrediente simple și sfaturi pentru un gust perfect.

Salată cu ton și ouă fierte

O salată simplă, din câteva ingrediente este o soluție rapidă și sănătoasă pentru a vă potoli foamea, atunci când aveți puțin timp la dispoziție să preparați ceva. În plus, salatele sunt surse excelente de vitamine și substanțe nutritive și sunt nemaipomenite pentru sănătate în orice anotimp.  Astăzi vă propunem o salată ușoară și rapidă cu ton, ouă fierte și avocado. Pornind de la rețeta inițială mai puteți adăuga ce ingrediente vă plac sau aveți prin frigider, cum ar fi măsline, semințe, brânză sau morcov. 

Tocanita de legume cu linte

- 3 dovlecei mici - 1 bucatica de telina - 2-3 felii de ardei - 100 grame mix de legume (de la punga) sau fierte ^in casa - 250 grame linte fiarta - ulei de masline cimbru sare piper

Salata fresh

o legatura de salata verde, 3-4 oua fierte, 300 grame branza telemea, 100 de grame de masline verzi, 2-3 morcovi, o cutie de porumb fiert, putina menta, o portocala

Salata asortata cu oua de prepelita

Cantitatile de ingrediente se estimeaza dupa numarul de portii.salataceaparidichisareulei de masilinezeama de lamaieoua de prepelita fierte

Salata boeuf cu oua fierte

Zarzavatul si carnea de la o supa de carne 2 cartofi fierti 100g mazare verde fiarta 4 oua fierte un galbenus crud o lingurita mustar ulei castravete murat 1-2 bucati.

Salata cu ridichi si rosii cherry

20 rosii chery8 ridichi rosii4 oua fierte tari1 legatura ceapa verde1 salata verde2 linguri otet aromatizat2 linguri zeama de lamaie4 linguri ulei de maslinesare, 1 ardei gras

Cannelloni cu legume – de post

8 tuburi cannelloni, 100 g ciuperci, 100 g broccoli, 200 g legume congelate (morcov, mazare, porumb, ardei gras), 100 g cascaval de post, sare, piper, 2-3 linguri ulei, 1 lingura pesmet.

Salata De Oua Cu Creveti(shrimps)

- 12 oua fierte 10 min. - 500g creveti fierti - 1 legatura de ridichi,taiate rondele(eu nu am pus in salata mea) Ingrediente marinada/dresing: - 1 galbenus de ou,(unul din cele 12 oua fierte) - 4ls ulei- 2ls mustar(eu am pus -Dijon) - 250ml smintina - 2 ls patrunjel verde taiat marunt - 2ls snitling(ceapa ciorii)taiata marunt - 1 lamiie,sucul- sare + piper dupa gust

Salată de ouă fierte. O rețetă simplă și plină de savoare

Salata de ouă fierte este un aperitiv perfect pentru orice ocazie, iar această rețetă este ideală pentru a începe.

Salata cu ou

Pentru o portie mare: 1/4 salata eisberg 1/2 andiva 1/4 salata radiccio 1 morcov 2 rosii chery cateva frunze de rucola 2 oua fierte tari Dresing: sucul de la 1/2 portocala 2 linguri ulei de masline

Salata de sfecla cu ciuperci (de post)

Salata de sfecla cu ciuperci: 4 sfecle mici 100 g ciuperci o ceapa ulei otet sare,piper Usturoi-optional

Salata de legume cu telemea

•1 lingura otet balsamic •1 buc. salata verde •3 linguri ulei de masline •1 buc. ceapa alba •1 varf sare •3 buc. rosii •1 buc. ardei rosu •5 buc. ridichi •150 gr branza telemea •1 buc. conserva porumb fiert

Salata de scrumbie cu sfecla

1 scrumbie marinata, dezosata, 2 cartofi mijlocii, fierti, 2 morcovi, fierti, 1 ceapa, tocata marunt, 2-3 oua fierte, 2 sfecle mijlocii, fierte, maioneza.

Salata asortata cu cartofi si legume

1 kg cartofi, 4 cepe, 2 gogosari rosii, 1 ardei verde, 2 catei de usturoi, o legatura de marar, o legatura de ridichi, 100 g masline, sare, delicat, piper - dupa gust, 2 oua fierte, 2 linguri de otet, doua foi de dafin si 50 ml de apa.

Salată de vinete cu maioneză de post

Învață cum să prepari o salată de vinete cu maioneză de post, o variantă delicioasă și sănătoasă. Perfectă pentru zilele de post sau pentru un stil de viață vegetarian.

Orez de Post

300 gr de orez 500 ml supa de legume (cu vegeta) 1 dovlecel 1 vanata 100-150 gr de ceapa 150 gr de ciuperci 2-3 catei de usturoi 2-3 rosii taiate 1 morcov 1 ardei 20 ml vin alb ulei sare boia,unt Pentru dessign: 4-5 rosii chery Salata verde

Fasole verde cu ciuperci

1 borcan 820 g fasole verde 250 g ciuperci fierte 1 ceapa 4 catei usturoi 2 linguri pasta de gogosari sare piper 2 linguri sos de soia marar verde ulei

Salata usoara de post

2 morcovi o telina un pastarnac o radacina patrunjel 2-3 sfecle un catravete murat 100 g maioneza de post lamaie sare piper boabe de porumb pentru ornat

Salata de oua cu legume si verdeturi

Pentru 4 persoane: 4 oua fierte tari 1/2 ardei gras rosu (sau Kapia) 1 morcov fiert sau crud ras cateva foi de salata verde 1 castravete mic (crud sau murat) 1 ceapa verde 4-5 masline sare piper 1 lingurita zahar 1 lingurita otet (sau zeama de lamaie) 1 lingura ulei de masline 1/2 lingurita mustar putina verdeata tocata

Salata "c^imp Cu Romanite"

-3 oua fierte -2 castraveti -2 morcovi -2 fire ceapa verde -1 cutie de peste de mare in ulei (eu am folosit Saira in ulei) - 1/2 pahar de orez -marar sau patrunjel -frunze de salata -maioneza

Salată boeuf fără carne și castraveți

Salată boeuf fără carne și castraveți se pregătește la fel de ușor ca varianta clasică și este la fel de delicioasă.

Salată a la russe - ingrediente și mod de preparare

Salata a la russe sau salata rusească este o rețetă foarte asemănătoare cu salata de boeuf. Are cam aceleași legume, dar lipsește carnea de vită. În loc de aceasta, se folosesc ouă fierte.

Salată de legume coapte

Dacă legumele proaspete pot avea un gust fad, atunci când sunt coapte, legumele eliberează o cantitate mare de zahăr și capătă cu totul altă savoare. De aceea, o salată de legume coapte sau o supă cremă de legume poate fi o alegere delicioasă și sănătoasă pentru o masă rapidă. Astăzi vă propunem o rețetă de salată de legume coapte, ușoară și rapidă. Puteți folosi orice fel de legume vă plac sau aveți prin frigider, doar să țineți cont cât de repede se gătesc. 

Meniu De Post

Pasta de avocado 1 avocado o ceapa zeama unei jumatati de lamaie 2 linguri ulei de masline Salata de legume: 2 rosii 1/2 castravete 1/2 ardel verde 1/2 gogosar rosu 12 linguri ulei de masline 1 lingura zeama zeama de lamaie 2 felii paine prajita 100 g branza Toffu masline

Salata din legume fierte cu maioneza

telina, morcovi, patrunjel, cartofisare, maionezao lingurita de mustar150 de mililitri de ulei de masline extravirginfrunze de patrunjelo lingurita de otet balsamic. putin piper

Imam Bayaldi - vinete umplute cu legume (de post)

Mâncarea turcească ocupă un loc aparte în bucătăria internațională. Fie că are sau nu carne, există o mulțime de preparate turcești care au ajuns și în bucătăriile noastre. Iar astăzi vă propunem o rețetă cu tradiție și cu o poveste interesantă.  Imam Bayaldi se poate traduce prin ”imamul a leșinat” și face referire la cât de gustos este acest preparat. Este un fel de mâncare doar din legume, fără carne, care poate fi servit ca atare sau cu orez. Sigur că există și varianta de vinete umplute cu carne, dar aceea este altă poveste. Imam Bayandi este un preparat potrivit și în perioada postului, dar și pentru vegetarieni. 

Salata de papadie

Un castron frunze de papadie cruda, 2 linguri ulei de masline, 4 linguri faina, 3 linguri otet, 0 lingura zahar, 300 gr smantana, 200 gr friptura rece de vaca, 2 oua fierte, sare

Salata McDonald's

Pentru 2 persoane: 1 salata iceberg mica 1 morcov 2 ridichi potrivite 1 rosie medie 1 cutie mica de porumb fiert Bonduelle 1/2 lamaie 1 conserva ton file 2 felii paine toast prajita 2 oua fierte cubulete branza telemea cateva masline 400 ml iaurt simplu sare otet

Ciorbă de legume (de post)

Supele și ciorbele sunt o alegere perfectă pentru prânz. Sunt potrivite și dacă țineți dietă, pentru că nu au multe calorii. În plus, în sezonul rece, o supă caldă vă ajută să combateți gripa și răceala și vă dă un boost de energie, datorită legumelor.  Astăzi vă propunem o rețetă vegetariană sau de post, spuneți-i cum vreți. O ciorbă de legume, simplă, delicioasă și foarte sănătoasă. Puteți adăuga orice alte lume vă plac și aveți la îndemână în casă, cum ar fi dovlecel, vânătă etc. 

Terina de legume

300 gr amestec de legume 1-2 mere 1-2 cartofi 4-5 oua fierte sare si piper 400 g maioneza 3 linguri de smantana 30 g gelatina 1 lamaie

Falafel arăbesc cu salată tabouleh

Vă e poftă de o mâncare cu iz oriental sau pur și simplu vreți ceva ușor de făcut, rapid și fără carne? Ați ajuns exact unde trebuie, pentru că astăzi vă propunem o porție delicioasă de falafel, chifteluțe din năut cu pătrunjel și condimente, 100% vegetariane și care se potrivesc de minune alături de o salată tabouleh. Falafelul este alegerea perfectă dacă vreți să savurați niște chifteluțe aromate, dar v-ați săturat de carne. Este o rețetă ușoară, perfectă pentru o cină rapidă și gustoasă. Falafelul se potrivește de minune cu salata tabouleh, dar nu este obligatoriu să le savurați împreună. Puteți combina falafelul cu sosuri, cartofi prăjiți sau orice vă trece prin minte.

Salata cu ton cu salata verde

1 conserva cu ton de la Sun Food 3 cartofi fierti 1/2 salata verde 10 masline negre 1/2 ardei gras rosu 5-6 rosii cherry 2 oua fierte 1/2 ardei iute -pentru sos: 1-2 linguri maioneza facuta in casa 100 ml Sana 1 lingura mustar 1 catel usturoi presat 1 lingurita zeama de lamaie( optionam) sare piper

Platou cu salate

Salata 1: 200 g surimi feliati 200 g branza topita data pe razatoare 100 g varza proaspata tocata marunt 2 oua fierte taiate marunt 100 g porumb fiert 200 g maioneza sare piper Salata 2: 1/2 varza proaspata 1/2 lamaie (zeama) 100 g maioneza Pentru decor: salata verde masline rosii,felii de ou,fire de patrunjel

Legume gratinate de post

4 buc. cartofi 1 buc. dovlecel 1 buc. ardei 1 buc. ceapa alba 200 gr ciuperci 2 catei usturoi 20 ml ulei de masline 100 ml apa 2 lingura patrunjel 1 lingura condiment pentru legume 1 lingurita sare 1 varf piper negru

Salata de primavara

2-3 rosii 1-2 castravetzi 3 oua fierte tari 2-3 carnaciori 1 ceapa verde sos:1 lingura mustar,1 iaurt,1-2 linguri ulei,branza

Salata verde cu ou

2 rosii 7 ridichi rosii 4 oua fierte tari 1 leg de ceapa verde 1 salata verde otet de mere cu miere ulei 1 ardel rosu sare si piper dupa gust castravete condimente pt salate

Salată boeuf de post sau pentru vegetarieni

Salata de boeuf de post este o rețetă clasică, perfectă pentru orice ocazie. Această rețetă este simplă și rapidă, iar ingredientele sunt accesibile.

Pilaf de bulgur cu legume - de post

Cerealele sunt o alegere foarte hrănitoare și sățioasă și nu trebuie să lipsească dintr-o alimentație echilibrată. Mai ales în perioada postului, cerealele vă asigură necesarul de carbohidrați și fibre de care organismul are nevoie și există o mulțime de idei și rețete pentru a le prepara, fie că vorbim despre cereale clasice sau pseudo-cereale.  Astăzi vă propunem o rețetă orientală, de post, de pilaf de bulgur cu legume. Este delicios, aromat, datorită condimentelor, și poate fi servit atât ca fel de mâncare în sine, cât și ca garnitură. Dacă nu țineți post, alăturați-i o carne și un sos de iaurt și garantăm că alegerea nu vă va dezamăgi. 

Briam: Mâncarea grecească de legume, ideală pentru post

Descoperă Briam, delicioasa mâncare grecească de legume, perfectă pentru perioadele de post. Află cum să pregătești această rețetă simplă și sănătoasă, plină de arome mediteraneene.

Salata cu piept de pui

un piept de pui 400 gr. ciuperci 350 gr.rosii cherry o salata o legatura de ridichii un ardei rosu si unul galben 4 oua fierte 1oo gr. branza telemea 150 gr.iaurt o lamaie sare piper patrunjel marar 50 gr.ulei 100 gr.unt

Salata Cesar

salata bacon oua fierte crutoane/paine prajita pe care le freci cu un graunte de usturoi branza parmezan ardei rosu rondele de rosii pentru sos (2-3 linguri maioneza + 1 lingurita de lamaie + 1 lingurita de mustar boabe + putin lapte sau apa pentru subtierea sosului.) piper.

Salata de fructe cu dulceata de nuci

- o portocala, - o banana - cateva linguri de dulceata de nuci - un iaurt 125 g de post

Chifteluțe din cartofi (de post) - rețeta perfectă pentru o masă fără carne

Chifteluțele din cartofi, aromate și delicioase, sunt ideale atunci când țineți post sau urmați un regim de viață vegetarian sau pur și simplu vreți o alternativă la chiftelele clasice.

Salata cu piept de pui si legume

1 rosie, 2 castraveti mici, 100 g fasole pastai verde (fierte in apa cu sare), 100 g piept de pui la gratar, 2 ardei copti, branzica miez de lapte, sare, suc de lamaie(sau otet de mere)

Salata de fasole boabe de post

200 g fasole boabe 1 ardei gras rosu 2 fire de ceapa verde masline cimbru sare, piper zeama de la o lamaie o lingurita de ulei

Penne cu legume coapte și pesto - de post

Pastele cu legume sunt una dintre cele mai rapide idei pentru un prânz sau o cină delicioase. Le puteți face cu orice legume aveți la îndemână în momentul respectiv și ce legume vă plac. Sunt ideale în post sau dacă sunteți vegetarieni, pentru că nu conțin carne, iar parmezanul de la final îl puteți omite. Pennele cu legume coapte reprezintă o masă ideală și pentru copii, pentru că sunt echilibrul perfect între carbohidrați și vitaminele și fibrele din legume. Puteți folosi paste integrale sau penne în trei culori, pentru că sunt mai sănătoase. Legumele coapte vor da o aromă deosebită preparatului și nici nu va mai fi nevoie de un sos special sau de parmezan pentru a le pune în valoare.