Soia verde seamana destul de mult cu fasolea verde - teci mici, in interiorul carora sunt boabe verzi de soia. Gratie continutului mare de proteine, pot inlocui cu succes carnea in regimul alimentar al vegetarienilor.

Inainte de gatire, se indepartează capetele pastaii, apoi se fierb sau se gatesc la abur si se condimenteaza cu sare sau usturoi. Pe langa faptul ca reprezinta o masa delicioasa, acest preparat aduce o multime de beneficii organismului.

Pastaile de edamame sunt extrem de bogate in grasimi sanatoase, proteine si fibre. In edamame se regasesc toti cei noua aminoacizi esentiali organismului nostru.

Pastaile de edamame contin vitaminele B, C si E dar sunt o sursa bogata si de minerale precum magneziu, calciu, fier, mangan, cupru. Pastaile de edamame sunt bogate si in antioxidanti, acestia curatand organismul de efectele toxinelor si radicalilor liberi, stimuland sistemul imunitar si intarind organismul.

Edamame pot inlocui cu succes carnea in alimentatie. In plus, acestea contin si izoflavone, substante de un real ajutor pentru mentinerea densitatii osoase.

Concret, 100 de grame de edamame inseamna 10 grame de carbohidrati, din care 5 grame fibre alimentare, 6 miligrame de sodiu, 63 de miligrame de calciu, 64 mg de magneziu si 6,1 mg de vitamina C.

Si cea mai buna parte - toate cele 100 de grame inseamna 121 de calorii si oricum fibrele pe care le contin te fac sa te simti satula timp mai indelungat.